برای اولین بار در کشور  دوربین‌های یک روستا در نیشابور به مانیتورینگ پلیس متصل شد

  دوربین‌های یک روستا در نیشابور به مانیتورینگ پلیس متصل شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ حسین بیات مختاری  فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: هوشمند کردن پیشگیری از جرم توسط پلیس شهرستان ادامه رویکرد جامعه محوری و پیشگیری اجتماعی پلیس است.
 
وی افزود: روستای "بشرآباد" در ۸ کیلومتری شمال شهر نیشابور و از توابع بخش مرکزی پس از جلسات مکرر با تلاش اعضای شورا و دهیاری روستا تعداد هشت عدد دوربین با کیفیت با کمک اهالی خریداری و نصب شد که به عنوان اولین روستا در کشور به مرکز مانیتورینگ پلیس اتصال پیدا کرد ضمن این که این طرح حدود ۵۰۰ میلیون ریال هزینه در پی داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: تاکنون اتصال دوربین‌های مصلای نماز جمعه، برخی از بانک‌ها، داروخانه ها، بقاع متبرکه نیز به مرکز مانیتورینگ اتصال پیدا کرده است و قطعا نگاه پلیس شهرستان نیز افزایش کیفیت و تسریع بخشی در ارائه خدمات، کشف به موقع علمی جرایم است.

سرهنگ بیات مختاری افزود: امنیت یک نیاز عمومی و تولید آن مستلزم مشارکت همگانی است که در این صورت امنیت پایدار خواهد شد و این یگان آمادگی مشاره و راهنمایی در صورت درخواست کلیه صنوف و ادرات جهت عملی شدن این طرح (اتصال دوربین‌های آنان به مرکز مانیتورینگ پلیس) را دارد.
 
انتهای پیام// س. ح.
 

اتصال دوربین‌های نصب شده در یک روستا به مرکز مانیتورینگ پلیس شهرستان نیشابور

برچسب ها: نیروی انتطامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار